Известие

Collapse
No announcement yet.

подгревни свещи 2.4 jtd 140 hp ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • подгревни свещи 2.4 jtd 140 hp ?

    Здравейте колеги искам да попитам как най лесно да си проверя свещите дали са ОК вчера погледнах но са супер забити и се отказах дайте някакви други предложения
    Историята започва с това че Хенри Форд свалял шапката си когато виждал да минава Alfa Romeo

  • #2
    Изключи от модула за управление на подгрева буксата с петте кабела съм свещите и премери съпротивлението на всяка една спрямо шаси. Предполагам, че съпротивлението на здрава свещ трябва да е нещо около 1 Ом. За изгоряла свещ съпротивлението ще е безкрайност.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #3
      Ми просто изключваш буската от релето и мериш на крачетата, но така ще оказва влияние и състоянието на кабелите.
      Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от kabamitov Покажи съобщение
        Здравейте колеги искам да попитам как най лесно да си проверя свещите дали са ОК вчера погледнах но са супер забити и се отказах дайте някакви други предложения
        Да ти кажа и аз най-елементарния метод. Взимаш едно кабелче и даваш в единия край на + на акумулатора, а в другия на свещта (за момент). Ако искри е здрава.
        Предпазни мерки - внимавай да не дадеш +-а на купе, за целта опирай в +-а когато вече всичко ти е наместено
        sigpic
        156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
        "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
          Да ти кажа и аз най-елементарния метод. Взимаш едно кабелче и даваш в единия край на + на акумулатора, а в другия на свещта (за момент). Ако искри е здрава.
          Предпазни мерки - внимавай да не дадеш +-а на купе, за целта опирай в +-а когато вече всичко ти е наместено
          За да избегне евентуалното допиране на кабелчето до корпус или да изгори свещта, ако задържи кабела допрян за прекалено дълго време, може да ползва пробна лампа (крушка от габарит или мигач)
          Единият край на лампата се свързва към +12V а с другия пипа кабелите на свещите. Светне ли лампата, свещта е здрава.


          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
            За да избегне евентуалното допиране на кабелчето до корпус или да изгори свещта, ако задържи кабела допрян за прекалено дълго време, може да ползва пробна лампа (крушка от габарит или мигач)
            Единият край на лампата се свързва към +12V а с другия пипа кабелите на свещите. Светне ли лампата, свещта е здрава.
            да ама са супер завряни и няма как да бръкна
            Историята започва с това че Хенри Форд свалял шапката си когато виждал да минава Alfa Romeo

            Comment


            • #7
              Ами нали затова говорим, че е по-лесно да мериш на другите краища на кабелите, които се събират в модула (релето) за свещите:



              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                Ами нали затова говорим, че е по-лесно да мериш на другите краища на кабелите, които се събират в модула (релето) за свещите:

                махам буксата от модула слагам + на буксата - на купето колата трябва ли да е на контакт или не
                Историята започва с това че Хенри Форд свалял шапката си когато виждал да минава Alfa Romeo

                Comment


                • #9
                  Това дали да е на контакт, зависи от точката от която взимаш +12V. Най-лесно е да вземеш +12V от голямата разклонителна клема, където се събират няколко дебели кабела - този от акумулатора, този към стартера и т.н.
                  Намира се в дясната далечна част на двигателния отсек, като гледаш срещу колата.

                  За какъв - (минус) на шаси говориш?

                  Такъв не ти трябва, защото единият край на свещите си е свързан към шаси посредством метала на мотора.


                  159 1.8 MPI
                  166 2.0 TS (ex)

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                    Това дали да е на контакт, зависи от точката от която взимаш +12V. Най-лесно е да вземеш +12V от голямата разклонителна клема, където се събират няколко дебели кабела - този от акумулатора, този към стартера и т.н.
                    Намира се в дясната далечна част на двигателния отсек, като гледаш срещу колата.

                    За какъв - (минус) на шаси говориш?

                    Такъв не ти трябва, защото единият край на свещите си е свързан към шаси посредством метала на мотора.
                    Значи вадя я и единия кабел на мултимера в буксичките а другия на + са зад мотора така ли да го разбирам на какво трябва да е мултимера на омове на волтове на ампери на какво знам че звучи тъпо нооо.....
                    Историята започва с това че Хенри Форд свалял шапката си когато виждал да минава Alfa Romeo

                    Comment


                    • #11
                      Ако ще мериш с мултимер направи следното:

                      1 - Постави мултимера в режим "мерене на съпротивление (омметър)"

                      2 - Изключи буксата със снопа кабели за свещите.

                      3 - Допри едното пипало на мултимера към шаси.

                      4 - С другото пипало допирай един по един пиновете към свещите и отчитай показанията на мултимера.

                      Стойност около 1 Ом означава здрава свещ.

                      Мултимерът няма да отчете нищо (нищо няма да се промени по дисплея), когато допреш кабел на изгоряла свещ.

                      Има начин да мериш без мултимер (с пробна лампа или да се ориентираш по искренето на кабелите). Ако си фен на втория способ, ще обяснявам.


                      159 1.8 MPI
                      166 2.0 TS (ex)

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                        Ако ще мериш с мултимер направи следното:

                        1 - Постави мултимера в режим "мерене на съпротивление (омметър)"

                        2 - Изключи буксата със снопа кабели за свещите.

                        3 - Допри едното пипало на мултимера към шаси.

                        4 - С другото пипало допирай един по един пиновете към свещите и отчитай показанията на мултимера.

                        Стойност около 1 Ом означава здрава свещ.

                        Мултимерът няма да отчете нищо (нищо няма да се промени по дисплея), когато допреш кабел на изгоряла свещ.

                        Има начин да мериш без мултимер (с пробна лампа или да се ориентираш по искренето на кабелите). Ако си фен на втория способ, ще обяснявам.
                        пробвах всички начини нищо не става всиките са умрели :Д ще ги сменя ни ме е страх да не се скъса някоя предложения някакви ?
                        Историята започва с това че Хенри Форд свалял шапката си когато виждал да минава Alfa Romeo

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от kabamitov Покажи съобщение
                          пробвах всички начини нищо не става всиките са умрели :Д ще ги сменя ни ме е страх да не се скъса някоя предложения някакви ?
                          Да не би нещо грешно да мериш? Като пипнеш с пипалото с което допираш пиновете към свещите до корпус на мотора, показва ли 0 ?


                          159 1.8 MPI
                          166 2.0 TS (ex)

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                            Да не би нещо грешно да мериш? Като пипнеш с пипалото с което допираш пиновете към свещите до корпус на мотора, показва ли 0 ?
                            пробвах по най елементарния с кабел 3 пробвах и на 3те не прескача нито една искра :Д
                            Историята започва с това че Хенри Форд свалял шапката си когато виждал да минава Alfa Romeo

                            Comment


                            • #15
                              На моята ги мерих 2009г и бяха изгорели всичките Смених ги всичките И преди и след смяната не забелязох разлики в палене и вървене Може да оказват влияние но аз не го усещам От тогава не съм ги поглеждал Но пък и чека не показва да има някакви проблеми

                              ---------- Post added at 11:34 ---------- Previous post was at 11:32 ----------

                              Ако ще сваляш пръскай обилно с контактен спрей няколко пъти и да престоят малко
                              ALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща

                              Comment

                              Working...
                              X